Kalau Suka, Like.

Friday, June 10, 2011

sori, no title, but if she love me. she will know.

Salam dan slamat sejahtera, hai, hello, privet, szia. to all.

Dont judge ak kalau korang x kenal ak. mak aku lebih kenal aku. ak bukan mcm org len, ak x sama . ak mudah jatuh cinta, tp ak xmudah nk cinta org, ak mudah nk syang org, tp ak xmudah nk betul2 sayang org. so, ape2 pn yg korang tahu pasal ak, tnya la aku dulu, kalau nk judge ak dari luaran or dari ape jenis side pn, lantak hang la! 
then...
ak nk korang tahu, yg ak ada sorang insan ni, nk ckp istimewa, nk ckp spesel, ak rase x, sbb dia memg TERistimewa dan TERspesel bagi aku slain dari mak aku n family ak. kalau ada jodoh, InsyaALLAH ak nk kawin cepat2.. 

so, untuk yg TERspesel ni , awak kna la tahu, saya komen2 dgn junior2 or sape2 pn, just komen je la, xda apa2 pn. apa yg awak rasa pasal saya, saya rasa xsmua betul pn, sy tahu yg awk takut, biasa la perempuan. but , as u know that I love you, no one can stop that ok.. if u know me better than anyone else, u will know that i always be with you not in every second, minutes, but EVERYTIME, EVERYWHERE, i will start wondering , what are u doing, what are u thinking now.. so, its all about you miss. 

i know that, you are not mine yet, but InsyaALLAH, you will be mine later. i miss you damn much. i dont care     what they talking about us, just you and me ok.. remember that, just you and me! again. just you and ME! :) 
i hope u remember that. put it in your heart. dont sad, dont worry, dont scared, i always be with you :))..

remember miss, that i always love you. wait for me ok in 1/7/2011 :) i will be there for you.. 

Miss you, love you. Darl.



No comments:

Post a Comment